petak, 2. rujna 2011.

Coffe time





Zdravo svima :))
Nedavno sam se našla s društvom iz razreda i otišli smo na kaficu ..
Super smo se proveli i ispričali s obzirom da se nismo vidjeli skoro čitav raspust ...
Većina ih je bila u inostranstvu pa su mi pričali svoje doživljaje..Kao što vidite na kraju smo završili u parku .. Dojadilo nam je više sjediti u kaficu pa smo se premjestili u park :))

Malo debilno al nećete zamjeriti :D


I samo još nešto ... da vas obavjestim da uskoro odoh na ekskurziju i to u Italiju tako da je ovo mozda moj posljednji post ..  :D

Stay Classy


Broj komentara: 10:

  1. following you back!
    you look happy in the photos w/ your friends :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nedostaju mi dani i druzenje s rajom iz razreda ja sam to davno ostavila iza sebe :) ali i fax ima svoje cari hehe
    I ja bi rado u Italiju očarala me je :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo upravo si dobila novog followera, divan blog,jako mi se svidja <3

    OdgovoriIzbriši
  4. cool pictures :)
    mind to check out my blog? and maybe we can follow each other, I'd be so happy if you would :)

    Joie de Vivre

    OdgovoriIzbriši
  5. thanks for you sweet comment! Like your blog ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. lep provod u italiji i čekamo slike :)
    do sledećeg čitanja ;)
    http://lovestylemagic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi! I found your blog and I like it so much! sounds like you guys had a really funny time!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdgovoriIzbriši

Be free to comment,I hope seeing your comment ♥