četvrtak, 5. srpnja 2012.

Zvanicno student :)

Narode eto da vas malo obradujem ( ako se zelite radovati mom uspjehu ) zvanicno sam postala redovan student stomatologijeee :))) jeeee.. Postajem stanovnik Sarajeva :))
Nazalost to znaci da se necu moci mnogo posvetiti blogu :/ ( mislim da se necu moci odvojiti od knjige pogotov kad se dohvatim anatomije :@ ) 
A evo  sta sam kupila dok sam boravila u Sarajevu ( posto sam svaki dan , mjesec dana prolazila kroz pijacu ima tu dosta stvari za pokazati ali ja cu odabrati samo neke )

Kupljeno u Terra nova

Majcu u New yorkeru koja najvise slici ovoj :))
ovakav kisobran samo umjesto tacki su srca :) sta da kazem luda sam za takvim slatkim stvarima :D
Ovakve strample za samo 3 km :)


E ovdje da stanem kupila sam jos stvarno dosta stvari ( obicne crne helanke, 3 laka za nokte , nausnice i dr..)
Zelim da vam se zahvalim što me pratite , i eto dođoh do kraja posta :P


Stay classy
Ena

Broj komentara: 6:

Be free to comment,I hope seeing your comment ♥