petak, 27. svibnja 2011.

My destination..........Neverland!

Zdravooo narodee :)
Tako  mi je dojadilo da vise pisem na engleskom stoga cu i ovaj post pisati na bosanskom :/ Engleski jezik stvarno zahtjeva puno i iako ga znam , on nije moj maternji jezik stoga zbogom engleski a kome treba ima sa dense strane mog bloga prevode za nekoliko jezika :).
Nego da se mi vratimo svrhi ovoga posta a to je opet moj outfit....Kao sto sam vec rekla u proslom postu sunce je pocelo sijati i u Tuzli :) stoga ovih posljednjih dana samo suknjice nosam jer stvarno pantole i cizme su mi preko glave iako su najudobnije...Ali opet ima mali problem kod suknji ,ja sam uzasno blijeda tj.. nisam se dugoooooo  suncala naravno nisam imala ni kad ni gdje pa sad kad obucem suknjicu uvijek moram obuci i strample inace izgledam ko sir :/













LOOK: Blazer_Lottum,Blouse_Divided by HM, Skirt_Pimki, Belt_2nd hand,Bag_Vintage, Flats_no name....




Da li vam se svidja moj look ?? Ako da recite mi i hyped na lookbook :))


Stay Classy
Ena 

1 komentar:

Be free to comment,I hope seeing your comment ♥