petak, 12. kolovoza 2011.

Crikvenica

Evo i novi post o provodu na moru...Inace bili smo u Crikvenici na 7 dana, isla sam sa roditeljima i rodjacima. Super smo se proveli samo nas je vrijeme malo zezalo :/
Crikvenica je maleni gradic ali jako simpatican i skup ...
Mozete li vjerovat da ulaz na plazu naplacuju 15 kn. Svake godine sve su odvratniji , samo jos ne naplacuju vazduh ... Msm da ce mi to biti posljedna godina u Hrvatskoj , uopste nisam ni   trebala ici u Hrvatsku na more nego u Albaniju ali se nesto zakomplikovala tako da to je bio posljedni izbor...
Na ovim slikama su i neki moji ljetni outfiti pa recite mi kako vam se svidjaju ??


Ovo sam malo imitirala bratovu pozu :P

Rođak, ja i malo prirode :)

U akvarijumu kraj aligatora !!

Inace skoro na svakoj plazi imaju ljulje tako da smo uzivali :)

Malo poziranja :)

Na plazi ....

Rođak je imitirao fotografa :P

Dodaj naslov

Dodaj naslov

Jos malo poziranja...
Zalazak....

Dodaj naslov

Ena ajd da te slikam.- Hajde.-skljoc :P


Debili :P

U akvarijumu kraj neceg nedefinisanog :/


With love 
Ena

2 komentara:

  1. baš si slatka.. uf kako nisi čula da su Bosanci nepoželjni na hrvatskim plažama ? hehheeh.. malo para kažu trošimo tamo pa šta ćemo im. A digli su cijene kao da su Španija. Što se tiče mora više tamo ne idem a van sezone rado odem nekad.. pogotovo u Zagreb koji je divan, tamo je shopping najbolji :D

    OdgovoriIzbriši

Be free to comment,I hope seeing your comment ♥