srijeda, 3. kolovoza 2011.

Odmor !!

Caoo narode !!
Da li ste me pozelili znam da me nije bilo dugo ali nisam bila u mogucnosti pisati zato sto na mjestima kojima sam bila nije bilo interneta :/
Jako sam se lijepo provela sto je najbitnije...
Eh sad da stanem brojati gdje sam bila...
u Julu sam bila 2 sedmice u Sarajevu kod rodice i super sam se provela svaki dan smo hodala i uzivala u vremenu...
Nakon toga sam otisla u Srebrenik kod tetke :)
Sutradan rodjak je odlucio da nas povede na jednodnevni izlet u Beograd :))
Obisli smo jos i Brcko ,Bijeljinu.. te smo svratili u Etno selo u Bijeljini odakle imam nesto slika ( inace imamo jako puno slika ali nijedna nije kod mene :/ )




Zatim smo otisli na more u Crikvenicu ( iz koje takoder imam puno slika ali ne kod sebe :/ )
Za sad je to to slike sa mora bi trebale biti uskoro postavljene msm kad ih dobijem ...




Ena

Broj komentara: 5:

  1. super.. ja sljedeće sedmice idem u Bijeljinu i baš ću da se naslikam.. eto odmorila si se a sad se baci na posao , hoću dosta outfita da vidim :D

    OdgovoriIzbriši
  2. :D super sam se odmorila, a bice dosta outfita samo dok dobijem slike :))
    lijepo se provedi u Bijeljini preporucujem ti da obides etno selo ako nisi bila, stvarno je prelijepo mjesto ....

    OdgovoriIzbriši
  3. BILA SAM hiljadu puta u Etno selu i svaki put mi je sve ljepše to mijesto..evo dodala sam te na svoju blog listu kao mali znak podrške :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Outfit je super nadam se da ces ubrzo staviti jos slika :) bas sam prije 3 sedmice bila u Etno selu i prelijepo je kao i uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Love the outfit!!

    erica
    seaofbloomingdreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Be free to comment,I hope seeing your comment ♥